Logo - Lukostřelba Ostrava Mariánské Hory, z. s.

Lukostřelba Ostrava Mariánské Hory, z. s.

Lukostřelba Ostrava Mariánské Hory, z. s.

3  fandí
Střelnice Lukostřelba
Ludmilina, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky, Česko

Informace

Dne 1. 10. 2018 vznikl v Ostravě lukostřelecký oddíl pod jménem Lukostřelba Ostrava Mariánské Hory, z.s.jako právní nástupce Lukostřeleckého oddílu Tělovýchovné Jednoty Mariánské Hory, z.s. Oddíl je jako spolek zapsaný u KS v Ostravě pod spisovou značkou L18115. Lukostřelecký areál je situován v Ostravě-Mariánských Horách na Ludmilině ulici, na rozhraní staré a moderní části Mariánských Hor.Lukostřelecký oddíl má bohatou tradici, v roce 2019 oslaví 64 let svého trvání. Členská základna je složena především z dětí a mládeže.

Lukostřelecký oddíl je významným organizátorem lukostřeleckých závodů, které pravidelně ve svém areálu organizuje.

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.